Digipas Poperinge en Win je winkel
Met het oog op het maximaliseren van bestedingen van de Poperingse consument wenst Stad Poperinge via haar agentschap vzw Centrummanagement een digitale stadspas met toebehoren te implementeren voor de Poperingse handelszaken. De digitale stadspas wordt opgevat als een digitale gepersonaliseerde kaart op naam die de kaarthouder talloze stads- of andere voordelen (kortingen, wedstrijdkansen, gratis parkeren of consumpties, ...) biedt. De digitale stadspas dient als een geïntegreerd totaalconcept te worden ontwikkeld, waarin minstens de volgende elementen staan:
- een digitale overkoepelende stadspas in de huisstijl van de stad waarmee de consument voordelen op stedelijke voorzieningen kan genieten;
- een digitale individuele klantenkaart waarmee de consument in elke deelnemende Poperingse handelszaak punten kan sparen en kan genieten van kortingen of andere voordelen;
- een geïntegreerd geschenkbonsysteem waarbij de consument de geschenkbon digitaal kan aankopen of op een duurzame drager kan afhalen op een aantal vaste locaties in het stadscentrum;
- een overkoepelende stadswebsite van de Poperingse handelszaken;
- communicatie via sociale media.
Verwante projecten
De winkel van de toekomst start vandaag, in Wervik!
- EFRO-Vlaanderen
- ondernemerschap, starters, stedelijke ontwikkeling
Meer lezen
WRC
- INTERREG 2 Zeeën
- klimaatverandering, stedelijke ontwikkeling, waterbeheer, waterkwantiteit
Meer lezen
Gentrepreneur²
- EFRO-Vlaanderen
- ondernemerschap, starters, stedelijke ontwikkeling
Meer lezen
Financiële info
Totale projectkost: € 182.931
Projectleider
Centrummanagement Poperinge vzw
Periode
02-11-2015 tot 31-08-2018
Thema
digitalisering, ondernemerschap, stedelijke ontwikkeling
Prioriteit
Versterken van het concurrentievermogen van kmo’s
Informatie aanvragen
U kan meer informatie over dit project aanvragen door het contactformulier in te vullen.
Contact